Teams

Seizoen 2021-2022 spelen we met de volgende teams:

Met vragen over de teamindeling kun je je richten tot Ruben Kaper of mailen naar tc@flevomusketiers.nl

Zie pagina Trainingen voor de trainingstijden van de teams.


(Update 26-8-2016)

TOELICHTING bij de jeugd teams

 

Het streven is teams in te delen met tenminste 10 vaste spelers en daarnaast nog met maximaal 5 bankspelers. Voor bankspelers geldt dat ze voor 2 teams mogen uitkomen en daardoor dus veel wedstrijden kunnen spelen.
Per wedstrijd mag je maximaal 12 spelers opstellen.

Een speler wordt opgesteld voor een wedstrijd als:

– een speler zijn tafel- of fluitverplichtingen (VIP-pen) voldoet
– een speler in die week bij alle trainingen aanwezig is geweest

Een speler krijgt voorrang bij de deelname aan wedstrijden als:

– een speler bij verhindering op een training zijn trainer/coach hier 24 uur van te voren hierover inlicht
– er al niet 10 andere spelers -inclusief bankspelers- zijn die wel alle trainingen in die week hebben bijgewoond

Voor de ouders/voogden:
Het bestuur van Flevo Musketiers verwacht van ouders/voogden dat zij hun kinderen ondersteunen bij de uitoefening van hun sport. Wij vinden het belangrijk dat onze spelers hun verantwoordelijkheid als lid van de vereniging en als lid van een team nemen. Wij verwachten van ouders/voogden dat zij hun kinderen helpen deze afspraken na te komen, zodat hij/zij leert zijn/haar leven te organiseren. Het bestuur, coaches en overig kader zal hierbij helpen.

– Help uw kind bij het inplannen van wedstrijden en trainingen in hun agenda
– Help uw kind met het in de gaten houden van fluit- en tafelbeurten (VIPPEN)
– Verzorg uw vervoerbeurten bij uitwedstrijden
– Doe uw wasbeurten van de teamtenues
– Bezoek met regelmaat de wedstrijden van uw kind

Het bestuur, de coaches en het overig kader van Flevo Musketiers zetten zich in op vrijwillige basis voor UW kind. Zij vinden het dan ook logisch dat ook u uw verantwoordelijkheid neemt.
Indien u niet de mogelijkheid hebt om een van bovenstaande zaken uit te voeren, verwachten wij dat u in overleg met het bestuur een alternatieve inzet verricht. Te denken valt aan het uitvoeren van de rol van zaalcommissaris op een wedstrijdavond. Wij verwachten dat u zelf in overleg treedt met de voorzitter van het bestuur.